case: Oud Hollandse Runderen

Groothedde Vaassen, samen met participerende veehouders. Familiebedrijf. Internationale groothandel in vlees. No-nonsense.


De vraag

Positionering middels website van exclusief Hollands runderras door b-to-c communicatie.

De aanpak

Aansluiten op de vraag en werkwijze van de klant. Ontwerp van een website die de waarden uitstraalt op de websitebezoeker. Niet te lang en ingewikkeld project, maar duidelijk en eenvoudig. Gewoon zeggen waar het op staat. Trots zijn op wat je doet en levert. Staan voor wie je bent.

Kernwoorden

Handel. Kwaliteit. Exclusief. Duurzaamheid. Trots. Passie. Bekendheid. Eerlijk. Herkomst. Snelheid.

De Website

1. Basisstructuur: overzichtelijke menustructuur opzetten met cms.
2. Sfeer en beleving geven: beeldgebruik met kopregels die bijdragen aan de kernwoorden.
3. Informatie geven over het product. Exclusief, eerlijk en transparant over de plaats van herkomst. Je kunt zelfs bij de boer op bezoek!

Samen met de klant de website tekstueel invullen. Na oplevering zelf te onderhouden.

Het Resultaat

 
 
Jaager_Groothedde