case: ITMGroup TDC

ITMGroup. Global provider van machines voor de tabaksindustrie. Hoofdkantoor Kampen. Familiebedrijf. Hoofdlijnen (divisies): ITM sigaretten. SCM sigaren. TDC tabak.


De vraag

Bouw aan het verbeteren van de klantcontactstrategie van TDC.

De aanpak

Een jarenlange samenwerking waarbij Jaager in gesprek is met de klant. Middels klantsessies de strategie geconcretiseerd in werkbare plannen. Een onderdeel daarvan is de promotie van nieuwe producten (machines) intern en extern.

Kernwoorden

Passie. Innovatie. Service. Trots. Gedreven. Communicatie. Relatie. Persoonlijk.

Het Resultaat

In samenwerking met diverse medewerkers van TDC kernwaarden van de nieuwe machine beschreven. Plan van aanpak drietraps-campagne opzetten, communiceren en uitvoeren. Het plan houdt rekening met een opbouw in spanning en informatie om nieuwsgierigheid op te wekken. Verschillende media met elkaar in verbinding brengen en laten aansluiten op elkaar. Filmposter, filmblik met persoonlijk code, persoonlijke e-mailnieuwsbrieven, landingspage met film, filmkaartjes. Medewerkers betrekken bij campagne, onderdeel maken van de communicatie.
 
Jaager_ITM_osiris