case: Lifescan

LifeScan Benelux. OneTouch, specialist in glucosemeters. Johnson & Johnson.


De vraag

Krachtige en creatieve herpositionering van bestaande productlijn van glucosemeters.

De aanpak

Aansluiten op de vraag, de markt en werkwijze van de klant. Internationale corporate huisstijllijn. Behoefte aan out-of-the-box denken binnen gegeven kaders. Een spannend spel waarbij samengewerkt wordt met verschillende contactpersonen van de opdrachtgever. Innovatief denken, oplossingsgericht denken, praktisch denken, empathisch denken.

Kernwoorden

Specifieke doelgroepen met medisch en ethisch thema. Zekerheid. Veiligheid. Professionaliteit. Innovatief. Kwaliteit. Praktisch. Creativiteit.

De oplossing

Een nieuw concept voor de doelgroepen: lifestyle communicatie. Doorgevoerd in een nieuwe opvallende verpakking en bureaudisplay. Van vraag tot oplevering verzorgd voor de opdrachtgever. Campagne is succesvol gebleken en ook doorgevoerd in Frankrijk.

Het Resultaat

Lifestyle communicatie in display en folders.
 
Jaager_LifeScanWeb